понедельник, 27 января 2014 г.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні:
перехід до процесу навчання вимагає адаптації з боку учнів і з боку вчителів;
вчителі мають працювати з учнями щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості;
учні мають бути активними у власному навчанні.


Роль і місце диференційованого навчання:
учителі можуть диференціювати навчання у 4-х напрямках зміст, процес, результати, навчальне середовище.
Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі , різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий